Job 84 van 301


Report this listing

Solliciteren



loketbediende/allround administratief medewerker


Functie

  • chauffeurs aan het loket bedienen
  • administratie en opvolging van verschillende trafieken
  • administratieve afhandeling van lossing en lading vrachtwagens
  • voorbereiden van documenten (los- en laadorders, CMR’s)
  • voorbereiden werkbonnen voor facturatie
  • stockopvolging- en telling
  • algemene ondersteuning voor de expeditie-afdeling

Bedrijfsprofiel:

Een gerenommeerd internationaal expeditiebedrijf, gevestigd in de haven van Antwerpen, is momenteel op zoek naar een ervaren loketbediende/allround administratief medewerker (m/v/x) om het bedrijf te ondersteunen. Deze positie biedt een uitstekende kans om deel uit te maken van een dynamisch team en een belangrijke rol te spelen in de efficiënte werking van onze logistieke activiteiten.

Jouw profiel

  • voorkennis van natiewerk/loket is een pluspunt
  • mondig en sociaal vaardig
  • assertief en accuraat werken
  • stressbestendig en flexibel
  • betrouwbaar en logisch kunnen nadenken
  • je bent zeer ervaren in Outlook, Excel, Word
  • voertalen Nederlands, Engels en Frans
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
    Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

  • Boeiende functie in een internationaal bedrijf
  • Mogelijkheid om je talenten te ontwikkelen d.m.v interne en externe opleidingen
  • Voltijdse betrekking
  • M arktconform loon met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering
  • Aantrekkelijke vakantieregeling: wettelijke verlofdagen aangevuld met 6 ADV dagen en 4 sectorale dagen

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht